Friday, May 15, 2009

oh.abg nuek....

haluuuu..i'm back uolls..rndu x kt akak..??
(ciplak ayat kak senduk uolls..haruss okay..kerne ape..?kerne ayat2 die bernas..boleyhh..??bebas!bebas okay..hohoho)

ya..nk cte uolls..td akak g la klcc..niat nk li kn bju tok mak akak..ujung2 bju 2 xde..bju 2 ade kt isyaiton lot10 je..giteww..(kelass sgt ke bju 2..??smpai aku perlu dr klcc ke lot 10 bagai..bisik ati baby akak..giteww..ahaks)
xkesah la 2..iteww bkn ctenyer..ctenyer mule ble akak tgh jln2 kucing kt klcc 2..akak relek je la kn..cool je..bt mke diva giteww..tbe2..tgh akak pose2 diva 2..anuek zen n zianah zen lalu sbelah akak uolls...
ya Allah..!akak tekedu..akak patah blk okay..gigih..nk tgk.tol ke 2 nuek yg akak minat 2..hohoho.tgk2 btol uolls..harussslah akak sujud 180darjah uolls..ala2 senaman kaki giteww..ahaks.
srius..akak nk g kt nuek 2..tp akak tgk mcm akak sorg je yg nk g..org len tgk dorg mcm tgk pkcik tukang angkat smpah kt pavilion je uolls..sedeyhhhhhhhhhh...
tp xpe..akak pasrah xdpt lage2 pp ngan nuek..
TETAPI!tetapi uolls..
kalu yg akak tembong td FAZURA......ya!fazura..maka harusslah akak terkam die..woof!hahahah
akak x bg can klu td 2 fazura..lantak la org len nk tgk fazura 2 mcm sharipah aini ke ape ke..ade ku kesahh..???tdak okay...yg past..akak nk amek gmba lage kening ngan fazura..(ade ke minah 2 kening..??ke kening buatan je..??ah!xkesah la..jnji kening..klu nk lage pp pon pe salahnyer kn..mne tau fazura taste ngan pp aku yg mulus ni ker...untung2 die amek aku jd ank ikan die..gitewww...ahaks!)


ha..lpas 2 uolls..tgh akak walk2+dreming2 ingat 'awak'..hihihi(nk muntah..??muntah la uolls..perlu ke akak kesah..??tdak okay..)ade sorg mamat ni potong stim..
hanjeng!!potong stim okay..ee..aku rse nk potong je anu mamat ni..bt kerongsang..giteww..hohoho
die tahan akak okay..die tahan ala2 FRU tahan org kt pehimpunan haram 2..giteww...
akak pon stop.ingt die nk tnyer direction ke ape kn..ujung2 die ajk sembang2 mnje uolls..
ya..dgr kn pebualan kami..

mamat sesat:mntak tlg skit bole..?
diva:ya..tlg per..??
mamat sesat:eh.meh la cte kt tepi skit..org nk lalu..
(wahh.siap ajk g tepi bagai kn..harusslah nk sembang lme mcm kt kdai teh kn..)
diva:(dlm keadaan blur2 serigale..akak pon ke tepi..)
mamat sesat:cik..nk mntak tlg skit ni..sy sbenarnyer sesat..sy org johor..sy dtg kl nk li hp.tp tbe2 beg laptop sy kne curi..sy xde duet lnsg..jam ape pon xde nk gadai..sdare pon xde kt kl ni..

*ya.mari kte simpulkn ayat die yg mcm bangang ni..mari!
die ckp die sesat..--> okay.fine...
die ckp die dtg kl nk li hp..tp beg laptop die kne curik..-->okay.fine..ayat ko mmg bangang kn..yg ko beriyer nk li hp kt kl ni nape..??kt johor 2 xde jual hp ker..??ee..bodonyer..koserrnyer la aku..pas2 kate beg laptop ko kne curik..ee..bodonyer skali lg..ko mampu li laptop..tp jam 10inggit pon ko xmampu nk li..eee..bodonyer...rse nk sepak je mamat ni..dh r xhnsem..bangang lak 2 nk mnipu..*

diva:okay..so..abg nk sy tlg cmne ni..??(wahh..solan..very da betata susila okay..walupon dlm ati dh menyumpah2 dh..)
mamat sesat:hmm..sy bkn nk meminta sgt k cik..tp sy tol2 dlm masalah skang ni.sy tahan cik pon sb sy tgk cik ganas2.nmpk mcm leh membantu gitew
wa!hanjeng!kate je la ko rse aku ni leh kne tipu kn..hanjeng!)

diva:k la..kre abg nk duet la ni..tp sy pon xde duet ni bang..sy student lg..(wahh.student katenyer..ha.haruss okay..mke i kn ala2 br 18..giteww..ahaks)
mamat sesat:xkesah la bpe cik nk bg..kre klu cik bg 50 ke..lpas la kot sy nk blk johor..
(wahh!hanjeng kn mamat ni..gilerr babi mengepau..k.ni dh melampau.weh.babi..ko ingt ko anuar zen aku nk bg pnjam 50..nenek kau!!!knal ko pon x kot...)
*iteww kate2 dlm ati je okay..kate2 sbenar yg aku kuar kn..mcm ni bunyiknyer..*

diva:ish2..sy mne de duet byk cm2..(katenyer..hohoho)
mamat sesat:(tetap tdak berputus ase..)hm..cmni la..sy ade mmbe kt unisel..kalu nek bas slgor.hrge die dlm 6ingggit cm2..
diva:srius bang..sy xde duet..(sambil tgk2 jam nk pk cmne aku nk blah ni..hanjeng!!)
mamat sesat:cik mcm xcaye kt sy je(ha..tau pon ko hanjeng!org gilerr pon xmungkin caye kt ko okay..lakonan ko sungguh sampah!)
tol cik..sy xtipu..xmungkin r sy nk tipu cik kn..cik tgk cr sy pkai pon cik leh tau.sy bkn org miskin
(aku pn pndang ats bwh..ya Allah.hanjeng ni...weh.hanjeng!hendon lg semart okay klu nk banding ngan ko..haruss2lah ko ni lg trok dr hendon kn..)
diva:(akak pon bt2 la pndg2 ksian n mls nk layan..)hmm..k la..cmni la..sy pon xde duet byk mne..srius..klu takat 6-7ggit cm2..leh la kot tlg..
(dlm ati aku..dh cuak gak ni..hanjeng tol!klu aku tau..aku xstop td..aku nonong je jln dreming2..)
mamat sesat:hmm.k la..6-7inggit pon leh la..(hanjeng kn...nmpk sgt ko mmg nk duet.xkesah bpe byk..)
diva:(aku pon bg je la 7inggit..)
mamat sesat:k cik..so cmne sy nk ganti ni..?(wahh!hanjeng!knon2 ko mulie kn nk byr blk bagai..)
diva:xpela..sy ikhlas..(giteww..very da mulie..knon2nyer..hohohoh)

lalu aku pon blah tnpe toleh blakang..giteww..
ya..kesimpulannyer..bjayer gak die dpt 7inggit aku walupn dlm ati aku..dh puas aku menyumpah mamat ni..huhuhuu..

moral of da stori..jgn stop klu FRU tahan..ko rempuh je..boleyhh..??hohoho

sekian.

1 comment:

  1. ok.
    dh gelak gulik2 kt dpn lptop. :DD
    ish3.mmg anjing mamat nie.
    sepak je mke dyer!
    haha!
    bia dyer rse sepakan diva.hua3!
    kedesperetan mmt ni nk duet terserlah mcm chye.
    wtvpun,mst selit gak citer fazura kan?
    haha!

    ReplyDelete